Vodafone, müşteri ve çalışan memnuniyetini artırmak için üretken yapay zekâ kullanıyor
Üretken yapay zeka destekli asistanlar, müşteri sorularının yanıtlanmasından pazarlama kampanyalarının oluşturulmasına kadar çeşitli alanlarda kolaylık sağlıyor.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri ve çalışan deneyimini artırmaya devam ediyor. Vodafone, üretken yapay zekâ tabanlı 3 yeni asistanla hem müşterilerinin hem de bayi ve şirket çalışanlarının hayatını kolaylaştırıyor. Buna göre, Vodafone internet sitesi üzerinden hizmet vermeye başlayan yeni akıllı asistan, Vodafone müşterilerinin sorularını yanıtlayarak onlara en iyi müşteri deneyimini yaşatırken; bayiler için geliştirilen Vodafone Akıllı Asistanım, müşterilerden gelen soruların yanıtlanmasında bayi çalışanlarına yardımcı oluyor. Diğer yandan, Vodafone’un pazarlama ekipleri de yeni Kampanya Asistanı ile görsel ve metin tabanlı pazarlama aktivitelerini istedikleri şekilde ve kolayca gerçekleştirebiliyor.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Vodafone olarak, müşterilerimize ve çalışanlarımıza daha iyi bir deneyim sunmak için yenilikçi çözümler geliştirmeye devam ediyoruz. Üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan 3 yeni asistanla hizmet kalitemizi artırıyoruz. Vodafone web sitemiz üzerinden sunduğumuz yeni akıllı asistanımız, müşterilerimizin sorularına daha hızlı ve doğru cevaplar vermemize olanak tanıyor. Vodafone Akıllı Asistanım ile bayi çalışanlarımızın müşterilerden gelen sorulara daha hızlı yanıt vermesini sağlayarak işyükünü hafifletiyoruz. Kampanya Asistanı ile de pazarlama kampanyalarımızın daha hızlı hayata geçmesini ve müşterilerimize daha ilgi çekici ve kişisel deneyimler yaşatılmasını sağlıyoruz. İnovatif bakış açısıyla, üretken yapay zekâ teknolojisini etkin bir şekilde kullanmaya devam edeceğiz.”
Müşteri deneyimi artıyor
Vodafone müşterileri için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan yeni asistan, Vodafone müşterilerinin sorduğu sorulara yanıt verip onların sorunlarına çözüm buluyor. Müşterilerin sorularını anlamak ve en doğru cevapları sunmak için özel olarak tasarlanan bu asistana Vodafone web sitesindeki Vodafone Yardım sayfasından ulaşılabiliyor.
Bayi çalışanlarına kolaylık
Vodafone bayi çalışanları için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının sorduğu her türlü soruya cevap verebiliyor. Mobil ödemeden abone kayıt evraklarına kadar yüzlerce sayfalık dokümandaki verileri kullanarak sorulara saniyeler içinde yanıt veren Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının işlerini kolaylaştırarak verimliliğini artırırken, müşterilerin de daha hızlı ve etkili destek almasını sağlıyor.
Pazarlama ekiplerine destek
Vodafone pazarlama ekipleri için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Kampanya Asistanı ise kampanyalar için kişiselleştirilmiş görsel ve metinlerin oluşturulmasında çalışanlara yardımcı olarak pazarlama sürecini büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Ekip verimliliğini, veri güvenliğini ve müşteri memnuniyetini artıran bu asistan sayesinde, kampanyaların hızla ve başarılı bir şekilde hayata geçmesi mümkün oluyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu haber 21 kez okundu.-
Fatma Kaplan’ın zarif tasarımları moda dünyasıyla buluştu!
-
İzmir-Bakü kardeşliği daha da güçlenecek
-
Belediye Başkanı Arı, üstyapı çalışmalarını yerinde inceledi
-
Bakırköy yenileniyor! KİPTAŞ ile kentsel dönüşüm protokolü imzalandı
-
Ağva Deresi geçiş noktası kapatıldı
-
Manisa’da Sanatın Yaşı Yok! Sınırlama Kaldırıldı