Krafton içerik üreticisi ağı duyuruldu

Yeni program, içerik üreticilerine gelir fırsatları, özel ödüller ve özel etkinliklere erişim sağlıyor
KRAFTON, Inc. bugün itibarıyla oyun içeriği üreticilerine yardımcı olmak için tasarlanmış, küresel bir pazarlama ve destek programı olan KRAFTON CREATOR NETWORK’ü (KCN) (KRAFTON İÇERİK ÜRETİCİSİ AĞI) başlattığını duyurdu.
KCN, bir yandan KRAFTON’un oyunlarını tanıtırken diğer yandan izleyici kitlesini de büyütmek adına KRAFTON ile iş birliği yapmak isteyen, dünyanın dört bir yanındaki içerik üreticilerine açık bir program. Program aracılığıyla resmi KCN içerik üreticileri özel pazarlama kampanyalarına katılabilir ve kendilerine özel içerik üreticisi kodları kullanılarak yapılan oyun içi satın alımlardan elde edilen net gelirden en az %5 pay kazanabilirler.
KCN içerik üreticileri, finansal teşviklerin yanı sıra oyun içi ödüller, yakında çıkacak oyunlara erken erişim ve özel etkinliklere davetler gibi özel avantajlar da elde edecek. İçerik üreticilerinin kodlarını kullanarak sevdikleri KCN içerik üreticilerine destek veren oyuncular ise çok özel oyun içi avantajlara sahip olacak.
Başvuruda bulunabilmek için adayların 18 yaşından büyük olması ve YouTube, Facebook, X, Twitch veya TikTok gibi tanınmış bir sosyal medya platformunda en az 1.000 takipçiye sahip olması gerekiyor. Program, uluslararası yaptırıma tabi ülkeler hariç, dünyanın her yerinde geçerli. Resmi KCN içerik üreticilerinin programa katılımları boyunca takipçi sayılarını korumaları ve diğer uygunluk kriterlerini karşılamaları gerekmekte.
KRAFTON, KCN aracılığıyla küresel oyun topluluklarıyla iş birliğini güçlendirmeyi, birbirleriyle ve KRAFTON oyunlarıyla daha yakın ilişkide olan, dinamik bir içerik üreticisi ekosistemi oluşturmayı hedefliyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
-
Kocaeli Büyükşehir desteği ile mutluluğa ‘evet’ dediler
-
Türkiye-AB ilişkilerinde yeni dönem!
-
Krafton içerik üreticisi ağı duyuruldu
-
Başkan Topaloğlu’ndan Kuzdere’de iftar
-
Başkan Tugay’a Tıp Bayramı’nda duygulandıran hediye
-
Otokar’ın “Servis Kampanyası” ile Bahar Erken Gelecek