Egeli gençler, tekstil sektörünün güncel trendleriyle tanıştılar
Ege Üniversitesi Cumhuriyet ve Atatürk’ü anma haftası kapsamında düzenlediği etkinliklerle bir kez daha öğrencilerine ilham vermeye devam ediyor. Bu yılki etkinliklerde yer alan “Tekstilde Yenilikçi Yaklaşımlar ile Özgün Yelek Tasarımı” atölyesi, genç tasarımcı adaylarına unutulmaz bir deneyim yaşattı.
Emel Akın Meslek Yüksekokulunda Öğr. Gör. İlknur Bademci ve Arş. Gör Esra Yarar Bayraktar tarafından yürütülen ve uygulanan atölye çalışmasında, öğrenciler geleneksel ve günümüz tekstil tekniklerini modern bir bakış açısıyla yorumlayarak özgün yelek tasarımları oluşturdular. Yeni teknikler ve farklı malzemelerle yenilikçi yöntemleri birlikte kullanan katılımcılar, yaratıcılıklarını sınırlamadan sergileme fırsatı buldular.
Atölye Eğitmeni Öğr. Gör. İlknur Bademci ve Arş. Gör. Esra Yarar Bayraktar atölye hakkında yaptıkları açıklamada, “Bu atölye ile öğrencilerimizin hem teorik bilgilerini pratiğe dökmelerini hem de sektörün güncel trendleriyle tanışmalarını amaçladık. Öğrencilerimiz, kendi tasarımlarını hayata geçirerek büyük bir heyecan yaşadılar.” dedi.
Atölye çalışmasına katılan öğrenciler, “Bu atölye sayesinde tekstil tasarımına olan ilgimiz daha da arttı. Özellikle kişisel bedene göre kalıplar hazırlamak ve kendi tasarımlarımızı ortaya koymak çok keyifliydi. Kendi tasarımıma hayat vermek beni çok mutlu etti.” diye konuştu.
Öğrencilere teorik bilgilerin yanı sıra uygulama becerilerini geliştirmelerine olanak sağlayan atölyede, gençlerin kendi kalıplarını hazırlayarak yaratıcılıklarını ortaya koymaları ve geleceğin tasarımcıları olmaları için önemli bir adım atmaları amaçlandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu haber 10 kez okundu.-
Tehlikeli atıkların kazı ve taşıma işlemi durduruldu
-
Pist Sezon Finalinde Büyük Çekişme
-
Aydın Kitap Fuarı’na katılan vatandaşlar Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti
-
Manisalı Kadınlar Adım Adım Salihli’yi Gezdi
-
Parkenin Prensleri İnegöl’de Galip
-
Büyükşehir, Herkes İçin Turizm Derneği Üyelerini Manisa’da Ağırladı