Başkan Denizli: “Vatandaşla daha doğru ve sağlıklı diyalog zemini oluşturuyor”
Çeşme Çözüm Merkezi’nin açılışında konuşan Belediye Başkanı Lal Denizli, merkez ile gelen talep ve şikayetlerin doğrudan sisteme işleneceğini ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini sürekli geliştirme imkanı bulacaklarını ifade ederek, “Vatandaştan gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Merkez, vatandaşla daha doğru ve sağlıklı diyalog kurma zemini oluşturacak” dedi.
Çeşme Belediyesi, vatandaşların taleplerine hızlı ve etkin çözümler sunmak amacıyla hayata geçirdiği Çeşme Çözüm Merkezi’ni hizmete açtı. Çeşme Çözüm Merkezi, halkın taleplerine daha hızlı yanıt verebilmek, şikayet ve önerileri en doğru şekilde değerlendirebilmek için yenilikçi bir hizmet anlayışı sunuyor. Vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi güçlendirecek olan bu yeni yapı, belediye müdürlükleri arasındaki koordinasyonu artırarak sorunlara anında müdahale edebilme yeteneği kazandırıyor.
“Hizmet kalitesini sürekli geliştirme imkanı sağlayacak”
Açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Lâl Denizli, Çeşme Çözüm Merkezi ile gelen talep ve şikayetlerin doğrudan sisteme işlenmesinin sağlanacağını ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini sürekli geliştirme imkanı bulacaklarını ifade ederek, “Sizlerden gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Çeşme Çözüm Merkezi vatandaşla daha doğru ve daha sağlıklı diyalog kurma zeminini oluşturacak. Vatandaştan gelen talep, öneri ve şikayetler direkt olarak sisteme yükleneceğinden bizler de bunu denetleyebileceğiz” dedi.
“Vatandaşın hızlı ulaşabildiği, vatandaşa hızlı yanıt verebilen bir yapı”
Çözüm merkezi çalışanlarının eğitimlerini tamamladığını da ifade eden Başkan Denizli, “Vatandaşa en doğru şekilde hizmeti vermek için de merkez çalışanlarına gerekli tüm prosedürleri, sistem kullanma işlemlerini aktardık. Eğitimlerimizi de tamamladık. Bizler kurum olarak vatandaşın hızlı ulaşabildiği, vatandaşa hızlı yanıt verebilen bir yapı oluşturmak istedik ve Çeşme Çözüm Merkezi de bu şekliyle kuruldu” diye konuştu.
“Çeşme’mize hayırlı olsun”
Denizli, hizmet anlayışını en üst seviyeye taşımak ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek için titizlikle çalıştıklarını belirterek, “Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çeşme’mize hayırlı olsun” dedi.
Çeşme Çözüm Merkezi’nin iletişim bilgileri ise şu şekilde;
Çağrı Numarası: 444 6 232
Whatsapp Hattı: 0535 664 88 88
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu haber 23 kez okundu.-
Tehlikeli atıkların kazı ve taşıma işlemi durduruldu
-
Pist Sezon Finalinde Büyük Çekişme
-
Aydın Kitap Fuarı’na katılan vatandaşlar Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti
-
Manisalı Kadınlar Adım Adım Salihli’yi Gezdi
-
Parkenin Prensleri İnegöl’de Galip
-
Büyükşehir, Herkes İçin Turizm Derneği Üyelerini Manisa’da Ağırladı