34. Akbank Caz Festivali’nin Tanıtım Filmleri Şehri Caz Etkisine Aldı
Caz müziğini Türkiye’de yaygınlaştırmak ve caz kültürünü zenginleştirmek için yola çıkan Akbank Caz Festivali, 34. yılında cazın ritimlerini sokakların ritmiyle buluşturan reklam kampanyasıyla şehri caz etkisine aldı.
‘Şehir caz etkisinde’ mesajıyla TBWAIstanbul tarafından hazırlanan tanıtım filmleri, sokakların adeta melodisi haline gelen; aşina olduğumuz seslerini caz ile harmanlayarak İstanbul’un sokaklarını bir caz sahnesine dönüştürdü. Bu sahnenin dinamik atmosferini yansıtan overlokçular, patatesçiler ve pazarcılarla cazı şehrin sokaklarına taşıyan filmlerde, megafonlardan duymaya alıştığımız klasik anonslar yerini caz versiyonlarına bıraktı. Araçlar, İstanbul’un sokaklarında gezerek şehri caz etkisine aldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu haber 9 kez okundu.-
Didim Belediyesi, hemşehrilerinin yanında olmaya devam ediyor.
-
Başkan Böcek: ‘Antalya tropikal meyve üretiminde marka olacak,’
-
İsmet Paşa Parkı hizmete açıldı
-
Başkan Mustafa Turan Muhtarlar Günü’nü Kutladı
-
Konya Büyükşehir’in Akıllı Şehir Projeleri Seul’deki Akıllı Şehir Fuarı’nda İlgi Gördü
-
İznik’te gerçekleştirilen kazı çalışmalarının bilgilendirme toplantısı göl kenarında gerçekleşti