34. Akbank Caz Festivali’nin Tanıtım Filmleri Şehri Caz Etkisine Aldı
Caz müziğini Türkiye’de yaygınlaştırmak ve caz kültürünü zenginleştirmek için yola çıkan Akbank Caz Festivali, 34. yılında cazın ritimlerini sokakların ritmiyle buluşturan reklam kampanyasıyla şehri caz etkisine aldı.
‘Şehir caz etkisinde’ mesajıyla TBWAIstanbul tarafından hazırlanan tanıtım filmleri, sokakların adeta melodisi haline gelen; aşina olduğumuz seslerini caz ile harmanlayarak İstanbul’un sokaklarını bir caz sahnesine dönüştürdü. Bu sahnenin dinamik atmosferini yansıtan overlokçular, patatesçiler ve pazarcılarla cazı şehrin sokaklarına taşıyan filmlerde, megafonlardan duymaya alıştığımız klasik anonslar yerini caz versiyonlarına bıraktı. Araçlar, İstanbul’un sokaklarında gezerek şehri caz etkisine aldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bu haber 12 kez okundu.-
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu
-
Filiz Çekil, İzmir IF Wedding Fashion’daki Açılış Defilesiyle Büyüledi
-
Negmar, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde öğretmenlere özel %50 indirim fırsatı sunuyor!
-
Manisa’da Toprak Sağlığı İçin Uluslararası Proje
-
Deprem Sonrası Hatay’da Gönüllere Giren Başkan Altay’a Hatay’da Fahri Doktora Ünvanı Verildi
-
İzmir Kırgızistan ile daha yakın ilişkiler kuracak